Roverscouts (18-23 jaar)

speltaktekens_roverscoutsDe Excalibur Rovers zijn de leden van scouting Zuidlaren in de leeftijd van 18 tot 23 jaar.
De Roverscouts zijn de actievere tak van de Lancelot stam.

Wij hebben elke vrijdagavond opkomst van 20:30 tot ca. 23.00 uur. Wij onderscheiden ons van de Lancelot stam door wekelijks programma te draaien.

Daarnaast ondersteunen en organiseren we groepsactiviteiten, helpen we met het onderhouden van materiaal, het onderhouden van het gebouw en de verhuur van tenten. Als Roverscouts staan wij voor samenwerking, gezelligheid en het ontwikkelen van onze eigen en gezamenlijke competenties.

Omdat de Roverscouts geen vorm van begeleiding hebben, zorgen wij er gezamenlijk voor dat deze rol zelf ingevuld wordt. Wij beheren onze eigen kas en hebben een eigen activiteitencommissie voor het organiseren van kampen en opkomsten. Ook vertegenwoordigen wij onszelf binnen de groepsraad en hebben wij een zelfgekozen voorzitter om dit alles in goede banen te leiden.

Opkomsttijden:

• Vrijdagavond van 20.30 uur tot ca. 23.00 uur.

Wil je een keer komen kijken, vul dan het contactformulier in.

Bewaren