Bevers (5-7 jaar)

speltaktekens_beversDe kinderen van 5 tot 7 jaar worden bij Scouting de Bevers genoemd. Het is de jongste speltak binnen onze groep en de nadruk ligt op spelen in de natuur. “Niet apart, maar samen”’  is het belangrijkste motto van de Bevers.

Zo leren de kinderen spelenderwijs samen te spelen en de wereld van Scouting te ontdekken. De Bevers spelen in het thema Hotsjietonia, een fantasieland waarin verschillende themafiguren centraal staan. Elk themafiguur heeft eigen kwaliteiten en eigenschappen. Zo gaan de Bevers de ene keer een spelletje doen met Stuiter en de andere keer koken met Rozemarijn of het bos in met Bas Bos. Aan de hand van dit thema bieden wij de Bevers een gevarieerd programma-aanbod, zodat ze elke week weer andere avonturen beleven.

De Bevers gaan een aantal nachtjes op zomerkamp en een nachtje slapen in het troephuis staat zeker op het programma. Ook gaan ze mee op NPK.

Opkomsttijden:

• Zaterdagochtend van 10.00 uur tot 12.00 uur.

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar en lijkt het je leuk om samen met je leeftijdsgenootjes avonturen te beleven, vul dan dit aanmeldingsformulier in..

Bewaren